Logotip
  • Naročila
  • Dostava 
  • Izdelek
  • Vračila in zahtevki
  • Račun stranke
  • Nakupovanje pri nas
  • Kontaktirajte nas
  1. Domov
  2. Naročila

Naročila

Informacije o naročilu

    Kako ustvarim račun stranke? Ali lahko naročilo izvedem kot gost? Ali obstaja najmanjša oz. največja vrednost naročila? Ali je natisnjen račun vključen v moje naročilo? Ali je vaša spletna stran varna?

Plačilo

    Katere možnosti plačila ponujate? Kako izberem oz. spremenim svoj način plačila? Moje plačilo s kreditno kartico ni uspelo. Kaj naj storim? Moje plačilo PayPal ni uspelo. Kaj naj storim? Prejel/-a sem opomnik za plačilo, čeprav sem svoje naročilo že plačal/-a

Stanje naročila

    Bom prejel/-a potrdilo o naročilu? Kako vem, kdaj je bilo moje naročilo odposlano? Kako lahko sledim naročilu?

Spremembe in preklic

    Ali lahko spremenim svoj naslov naročila oz. dostave? Ali lahko prekličem naročilo? Ali lahko združim več naročil?

zoohit Relax

    Kako deluje zoohit Relax? Kako nastavim zoohit Relax? Kako lahko spremenim ali prekličem moj zoohit Relax? Ali bom pred odpremo naslednjega zoohit Relax naročila obveščen/a?