Vsa naročila želimo obdelati in odpremiti v najkrajšem možnem času. Naročila, oddana s katerim koli plačilnim sredstvom, razen z bančnim nakazilom, se skoraj takoj po preverjanju plačila pošljejo v naše skladišče v obdelavo. Tudi čez vikend! Zato spremembe vašega naročila niso možne, tudi če še ni bilo odposlano.  

 

Za preklic naročila se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam. Pomagali vam bomo po svojih najboljših močeh, vendar preklica naročila v tej fazi ni mogoče zagotoviti.

 

Če ste v svojem naslovu za dostavo opazili napako, lahko naslov spremenite na spletnem mestu dostavne službe, ko je paket že na poti do vas.  

  

Če ste izbrali plačilo po predračunu in še niste izvedli plačila, lahko običajno popravimo vaše naročilo. Če želite preveriti, ali lahko spremenite podrobnosti svojega naročila, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam.  

  

Ko oddate svoje naročilo, ne moremo prilagoditi ali spremeniti naslednjega:  

  • Za nazaj uporabiti kodo kupona ali bona 
  • Dodati ali odstraniti izdelka iz Trgovine s premijami
  • Spremeniti naslov za izstavitev računa