Obstaja veliko razlogov, zakaj lahko plačilo s kreditno kartico ne uspe. Tukaj je nekaj najbolj pogostih: 

  • Vnesli ste napačno številko kreditne kartice, datum poteka ali šifro CVV
  • Vaša kartica je bila zavrnjena zaradi nezadostnih sredstev 
  • Vaša kartica je dosegla največje dovoljeno število bremenitev v obdobju

 

Če plačilo s kreditno kartico ne uspe, bo vaše naročilo ustvarjeno, zadržano za 7 dni in nato samodejno preklicano, če plačilo ne bo prejeto. 

 

Preverite podatke na svoji kartici in nato znova poskusite plačati z isto kartico ali dodajte novo kartico. 

 

Možnost ponovnega poskusa plačila se bo pojavila v nekaj minutah na računu stranke »Moj zoohit«  v razdelku »Naročila«. Če si želite ogledati možnost, kliknite Podrobnosti naročila. Po e-pošti vam bomo poslali tudi opomnik za plačilo s povezavo za ponovni poskus plačila.