Če ste prejeli poškodovan paket ali izdelek, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam. Prosimo, pripravite naslednje, da vam lahko čim prej pomagam...
Včasih prihaja do zamud pri dostavi zaradi dejavnikov, ki jih ne moremo nadzirati. Če domnevate, da bi že morali prejeti svoj paket, preverite stanje svojeg...
Če ne najdete svojega paketa in niste prejeli obvestila, da je vaš paket na navedenem varnem mestu ali pri vašem sosedu, se obrnite na naš oddelek za pomoč ...
Če niste prejeli vsega naročenega blaga, najprej preverite, ali boste prejeli več ločenih paketov. To informacijo boste našli v obvestilu o odpremi. Če vaše...
Če ste prejeli napačno blago ali količino izdelka, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam. Prosimo, pripravite naslednje, da vam lahko čim prej po...
Če ste prejeli paket druge stranke, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam.