Logotip Prva stran
  • Naročila
  • Dostava 
  • Izdelek
  • Vračila in zahtevki
  • Račun stranke
  • Nakupovanje pri nas
  • Skontaktuj się z nami
Strona główna Dostava 

Težave pri dostavi

Moj paket/izdelek je poškodovan

Če ste prejeli poškodovan paket ali izdelek, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam.     Prosimo, pripravite naslednje, da vam lahko čim prej pomagam...

Ali se je moj paket izgubil?

Včasih prihaja do zamud pri dostavi zaradi dejavnikov, ki jih ne moremo nadzirati. Če domnevate, da bi že morali prejeti svoj paket, preverite stanje svojeg...

Nisem prejel svojega paketa, čeprav je stanje označeno kot »dostavljeno«

Če ne najdete svojega paketa in niste prejeli obvestila, da je vaš paket na navedenem varnem mestu ali pri vašem sosedu, se obrnite na naš oddelek za pomoč ...

Del mojega naročila manjka

Če niste prejeli vsega naročenega blaga, najprej preverite, ali boste prejeli več ločenih paketov. To informacijo boste našli v obvestilu o odpremi. Če vaše...

Prejel sem napačno blago

Če ste prejeli napačno blago ali količino izdelka, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam.    Prosimo, pripravite naslednje, da vam lahko čim prej po...

Prejel sem naročilo druge stranke

Če ste prejeli paket druge stranke, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam.