Včasih prihaja do zamud pri dostavi zaradi dejavnikov, ki jih ne moremo nadzirati. Če domnevate, da bi že morali prejeti svoj paket, preverite stanje svojega naročila tako, da kliknete povezavo v e-poštnem obvestilu o odpremi paketa ali pa obiščete spletno mesto partnerja za dostavo in vnesete sledilni ID.

 

Če je v storitvi za sledenje paketu naveden nepravilni/nepopolni naslov, se obrnite na dostavnega partnerja, da razrešite težavo. 

 

Če je sledenje zaustavljeno in že več dni ni posodobljeno ter potrebujete dodatno pomoč, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam

 

Prosimo, pripravite naslednje, da vam lahko čim prej pomagamo: 

  • številko vašega naročila in sledilni ID/številko stranke 
  • razlog za vaš zahtevek 
  • izjavo, ali zahtevate vračilo denarja ali zamenjavo izdelka v primeru izgube vašega paketa 

 

Obvestili bomo dostavnega partnerja, da začne z iskanjem vašega paketa. Ker vemo, da želite čim prej prejeti svoj paket, vas bomo zato tudi čim prej obvestili.