Moj zoohit

Kakšne so prednosti računa stranke »Moj zoohit«?

Prednosti je veliko, spodaj jih je nekaj izmed njih:   Sledenje trenutnemu naročilu Posodobitev osebnih podatkov, kot so naslov dostave, geslo itd.  Pon...

Kako ustvarim račun stranke »Moj zoohit«?

Med postopkom naročila vas bomo vprašali, ali se želite registrirati. Račun stranke »Moj zoohit« lahko ustvarite hitro in preprosto, registracija pa je brez...

Kako lahko spremenim ali ponastavim geslo?

Če želite spremeniti svoje geslo, se prijavite v svoj račun stranke »Moj zoohit« in se pomaknite na razdelek Upravljanje mojih naročil – osebni podatki, kje...

Kako spremenim svoj e-poštni naslov?

Če želite spremeniti svoj e-poštni naslov, se prijavite v svoj račun stranke »Moj zoohit« in se pomaknite na razdelek Upravljanje mojih naročil – osebni pod...

Kje najdem svoje osebne podatke in kako jih lahko spremenim?

Če želite spremeniti svoje osebne podatke, se prijavite v svoj račun stranke »Moj zoohit«  in se pomaknite na razdelek Upravljanje mojih naročil. Našli bost...

Kje so moji računi?

Pregled svojih prejšnjih naročil in računov v obliki PDF boste našli v razdelku Naročila v vašem računu stranke »Moj zoohit«     Vaš račun vam bomo poslal...

Selim se v drugo državo. Ali lahko še vedno kupujem na zoohit?

Spletne trgovine zoohit (zooplus) lahko najdete po vsej Evropi, v skoraj vseh evropskih jezikih. Če se torej preselite v drugo državo, lahko še vedno preko ...

Kako izbrišem svoj račun stranke?

Če ste registrirana stranka, prosimo izpolnite naslednji OneTrust obrazec za izbris računa.   Če ste gostujoča stranka ali veterinar, prosimo izpolnite na...