Sporočila o napakah se lahko pojavijo iz različnih razlogov. 

 

Če se na našem spletnem mestu prikaže napaka, lahko poskusite z naslednjimi koraki:

  • Ponovno naložite stran ali znova zaženite brskalnik 
  • Izpišite se in se ponovno vpišite v svoj račun »Moj zoohit«
  • Počistite predpomnilnik brskalnika in piškotke
  • Če je mogoče, uporabite drug brskalnik ali drugo napravo

 

Če ta dejanja ne odpravijo napake, bi nam zelo pomagalo, če bi nam poslali posnetek zaslona sporočila o napaki in vse podrobnosti o napaki, kdaj je prišlo do nje, na kateri strani ste bili in kaj ste poskušali narediti, ko ste prejeli sporočilo.  

 

Vedeti moramo tudi naslednje: 

  • vaš operacijski sistem (Windows, iOS itd.) in številko različice 
  • kateri brskalnik uporabljate in številko različice 

 

Za dodatno pomoč se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam.