Upamo, da ste zadovoljni s svojim nakupom ali storitvijo, ki ste jo prejeli z naše strani. Če pa s čim niste zadovoljni, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam, da bomo lahko poskušali odpraviti težavo.
S pomočjo našega kontaktnega obrazca na dnu strani pošljite svojo pritožbo in preverite svoj e-poštni predal glede kakršnih koli obvestil. Če želite dodati nadaljnje informacije glede svoje pritožbe, lahko odgovorite na e-poštno obvestilo.
V kolikor bomo potrebovali več informacij, vas bo kontaktiralo naše osebje z oddelka za pomoč strankam. Obvestili vas bomo o izidu vaše pritožbe in o nadaljnjih korakih.
Spodaj je nekaj pogosto zastavljenih vprašanj, ki vam bodo morda pomagala:
Težave pri dostavi
Moj paket/izdelek je poškodovan
Ali se je moj paket izgubil?
Nisem prejel svojega pakete, čeprav je stanje označeno kot »dostavljeno«
Del mojega naročila manjka
Prejel sem napačno blago ali več predmetov, kot sem jih naročil Prejel sem naročilo druge stranke
Težave z izdelkom
Ta izdelek ni kot pričakovan
Moj hišni ljubljenček ne mara hrane
Izdelek ne deluje več
Proizvajalec je odpoklical hrano, ki jo uporabljam