Vsa naročila si prizadevamo obdelati in odpremiti v najkrajšem možnem času. Vsa naročila, razen naročila, oddana z bančnim nakazilom, so odposlana v obdelavo v skladišče nemudoma po potrditvi plačila, tudi čez vikend. 


V kolikor želite vaše naročilo preklicati, pa lahko to storite v svojem računu stranke “Moj Zoohit”, odvisno od statusa vašega naročila.


Po vpisu v vaš račun stranke izberite zavihek “Naročila”, poiščite naročilo, ki ga želite preklicati, kliknite na “Podrobnosti naročila” in nato izberite “Prekliči naročilo”. Izberite razlog za preklic naročila in ponovno kliknite na “Prekliči naročilo”. Po uspešnem preklicu naročila boste prejeli pojavno sporočilo s potrditvijo in potrditveno e-poštno sporočilo. 

 

Prosimo, upoštevajte:


Možnost preklica naročila v vašem računu stranke je odvisna od statusa obdelave naročila in izbranega načina plačila.

 

Če možnosti za preklic naročila v vašem računu stranke ni več na voljo, se prosimo obrnite naš oddelek za pomoč strankam. Žal ne moremo zagotoviti, da bo preklic vašega naročila mogoč.

 

Če naročila ne moremo preklicati, saj je bilo že odposlano, imate možnost zavrnitve prevzema paketa. Dostavna služba nam bo nato zavrnjen paket vrnila. 

 

Če je bilo vaše naročilo že dostavljeno, lahko neželeni izdelek vrnete v 14 dneh po prejemu. Dodatne informacije o vračilih najdete v Pogojih poslovanja